Saturday, 14 October 2017

Forex Investering Business Kode Of Oppførsel


Netto lukker på forexmanipulatorer som banker klar adfærdskodeks Globale regler for valutahandlere vil gjøre det lettere for myndighetene å utrydde de dårlige eplene i markedet, har sentralbankfolk sagt, da de forsøker å rydde opp industrien i kjølvannet av en rekke skandaler. Bankene har blitt bøtelagt totalt over 6 milliarder så langt av britiske og amerikanske regulatorer for å manipulere valutamarkedene x2013 prisene som et stort antall handler i markedet på 5,3 trillion per dag er basert på. Bankene står også overfor private handlinger fra kunder og investorer som tror at de ble revet av banksx2019-oppførselen. Til tross for denne tilsynelatende tøffe reguleringsaksjonen er tjenestemenn fortsatt misfornøyd med dagens situasjon. som det tok mer enn et tiår for noe av denne aktiviteten å komme til lys x2013, er bøter knyttet til aktivitet som går tilbake til så lenge siden 2003. Sentralbankfolk sier at den nye koden skal brukes over hele verden og vil gjøre det lettere å spot wrongdoers. x201c Identifiseringen av dårlig oppførsel før snarere enn senere vil være et mål for suksess, sa x201d Guy Debelle fra Reserve Bank of Australia, som leder opp arbeidsgruppen som overvåker kodeutrullingen. x201cAnother metrisk suksess vil bli bedre selvtillit innen bransjen. Det er en ganske klar mangel på selvtillit, mangel på tillit når finansmarkedene i siste instans stoler på tillit til å fungere effektivt, og fraværet av tilliten er svekkende for riktig drift av markedet. Sentralbanker fra de største 15 valutamarkedene rundt om i verden jobber med koden og er i kontakt med mindre finanssentre i et bud for å sikre at de nye retningslinjene har global overflyt. De forventer at koden skal være klar innen mai 2017, selv om de også planlegger at den endres over tid etter hvert som markeder utvikles. Den nøyaktige typen straffer for alle handelsmenn som bryter reglene, har ennå ikke bestemt seg, som regulatorer og lovgivere i ulike jurisdiksjoner vil få endelige ord om eventuelle strafferettslige sanksjoner. Chris Laks fra Bank of England er ansvarlig for å sikre at forexhandlere holder seg til de nye reglene Hittil har Storbritannia tatt en av de tøffeste stillingene, truende markedsmanipulatorer med opptil syv år i fengsel hvis de misbruker sine stillinger. x201c Overholdelse er en intellektuell utfordring, og sannsynligvis den største utfordringen vi står overfor, sa x201d Mr Debelle. Bank of Englandx2019s markedsdirektør Chris Salmon er på vei opp for å sikre at koden følges av valutahandlere, meglere og kunder. Mr Salmon sa: x201c Vi vil sentre mye arbeid på hva vi kan gjøre på markedet før vi kommer til kriminelle sanksjoner. Det handler om å legge inn koden i firmaets systemer og kontroller og skape gjennomsiktighet slik at folk kan overvåke og demonstrere om de overholder koden. X201d Mr Salmon er sammen med Simon Potter fra Federal Reserve Bank of New York, som er knytter sammen eksisterende koder fra forskjellige land. En gruppe på flere dusin markedsdeltakere, inkludert banker, handelsplattformer og investorer, blir ledet opp av David Puth fra valutaoppgjørstjenesten CLS. Følg telegrafen på LinkedIn. Del denne artikkelen med ditt nettverk. Code of Business Ethics og direktør, Officer amp Employee Conduct Innledning Forex Capital Markets Limited, inkludert våre tilknyttede selskaper og tilknyttede enheter, er forpliktet til å opprettholde det høyeste nivået av offentlig tillit og tillit. FXCM Ltd. har opparbeidet seg et rykte for rettferdighet, ærlighet og integritet, og anser dette for å være vår mest verdifulle bedriftsklasse. Vi anerkjenner at vårt omdømme henger på at våre ansatte overholder de høyeste standardene for etisk oppførsel og profesjonalitet i utførelsen av deres oppgaver, uten hvilke vår prestasjonshistorie ikke ville vært mulig. Kodeksen for forretningsetikk og ansattes oppførsel (koden) gir et sammendrag av de felles standarder vi har etablert for selskapet, dets ledere og ansatte. Koden er utformet for å fremme verdiene og prinsippene som den inneholder, og for å avskrekke enhver forseelse. Koden er avgjørende for å sikre at våre ansatte og publikum i større grad er oppmerksomme på de standarder vi har satt for oss selv. Alle ansatte er personlig ansvarlige for at kodeksen overholdes, og manglende overholdelse av bestemmelsene er grunnlag for disiplinære tiltak, som kan omfatte oppsigelse og henvisning til relevante myndigheter og andre tilsynsorganer, der det er aktuelt. Når det gjelder ethvert oppførsel som ikke er spesifikt adressert i koden, er ansatte pålagt å rådføre seg med sine veiledere eller en passende representant for de juridiske eller samsvarende avdelinger, men i siste instans er de ansvarlige for å bruke god dømmekraft og handle på en måte som er i overensstemmelse med ånden, prinsipper og verdier som er angitt i koden. Gjeldende lovbestemmelser FXCMs mål er å gi våre kunder størst verdi - og kundeservice og for å maksimere sin forex trading opplevelse. Til tross for disse målene plasserer selskapet lovlig og regulatorisk overholdelse over fortjeneste. I vår forretningsadferd må vi alltid være i samsvar med gjeldende lover og forskrifter. Forex Capital Markets Limited, er registrert hos Financial Conduct Authority (FCA) i London, fast registreringsnummer 217689. Virkningsdatoen for fullmakten med FCA er 27. mai 2003. FXCM LTDs tilknyttede selskaper er også registrert hos Commodity Futures Trading Commission CFTC) som Futures Commission Merchant (FCM) i USA eller innehaver av en australsk finansiell tjeneste lisens (nummer 309763) utstedt av Australian Securities and Investment Commission (ASIC), ARBN med ASIC er 121934432. I Paris er FXCM France registrert hos Autorit de Contrle Prudentiel (ACP). Kjerne etiske verdier FXCM innser at vår suksess er basert på selskapets rykte for integritet sammen med det offentlige tillit og tillit som dette rykte har fått. Vi respekterer våre kunders interesser, respekterer våre forpliktelser, og er rett og slett lovende bare hva vi kan levere. Et generelt krav til et FCA-registrert firma er at kommunikasjon med publikum ikke må være villedende eller villedende. FXCM mener at imperativet for sannferdighet ikke bare stammer fra strengene i samsvar med lovgivningen, men det skyldes vår filosofi om økt investorbeskyttelse som vi gjør vårt ytterste for å sikre at kundens kommunikasjon og salgsmateriale er sannferdige og komplette. Nøyaktig og komplett informasjon gjør det mulig for investorer å ta intelligente beslutninger, og derfor er våre uttalelser utformet slik at de ikke forveksles eller villes. FXCM er forpliktet til å behandle de med hvem vi håndterer på samme måte som vi forventer å bli behandlet av andre. Vi bruker denne tilnærmingen på en konsistent, ikke-diskriminerende måte fra våre største institusjonelle investorer til våre minste kontoinnehavere. Vi konkurrerer aggressivt for å fremme våre overordnede interesser, men vi gjør det ganske etisk og på en måte som i full overensstemmelse med alle gjeldende lover og forskrifter, samt verdiene og prinsippene som er angitt i denne koden. Vår suksesshistorie er oppnådd gjennom ærlig forretnings konkurranse. Vi søker ikke konkurransefortrinn gjennom ulovlig eller uetisk forretningspraksis. Vi forsøker å håndtere rettferdig med våre kunder, tjenesteleverandører, andre firmaer og individuelle kolleger. Vi motsetter seg å ta urettferdig fordel av noen gjennom manipulering, skjulthet, misbruk av privilegert informasjon, feilaktig fremstilling av materielle fakta eller annen urettferdig praksis. Ansvar FXCM har en historie om å leve opp til de forpliktelser og ansvar vi har overfor våre kunder, ansatte, tjenesteleverandører, myndigheter, regulatorer, andre firmaer, media og samfunn. Til våre kunder er vi forpliktet til å tilby våre produkter og tjenester på en effektiv og innovativ måte i samsvar med deres behov, og vi tilbyr et handelsmiljø som er raskt, pålitelig, praktisk og verdifullt når det gjelder pris og kvalitet. Til våre ansatte tilbyr vi utfordrende stillinger i et faglig og kollegialt miljø og like muligheter for ytelsesbasert profesjonell utvikling. Til våre tjenesteleverandører søker vi å bygge gjensidig fordelaktige forhold, samtidig som vi fremmer kodeksprinsippene i prosessen. Til våre regulatorer streber vi etter å følge og overholde alle relevante lover, regler, forskrifter og standarder for god forretningspraksis. Vi avleder ikke lovlig og forskriftsmessig etterlevelse for overskudds skyld heller, vi tilbyr myndighetene og tilsynsorganene vårt samarbeid og bistand mot det felles målet om investorbeskyttelse. Til andre firmaer er vi forpliktet til respektabel forretningspraksis og å konkurrere ved å tilby overlegen produkter og tjenester. Til media tilbyr vi vår støtte for å gi nøyaktig og objektiv dekning av vår virksomhet. Som medlem av samfunnet som helhet tilbyr vi vår støtte til mange organisasjoner og institusjoner dedikert til sosiale, veldedige, pedagogiske, humanitære og kulturelle årsaker. Vi er forpliktet til å forbli et ansvarlig, lovlydende samfunnsmedlem. Kompetanse FXCM investerer enorme ressurser av tid, energi og utgifter til å utvikle de overlegne forex-produktene og tjenestene som har tjent oss utbredt anerkjennelse som en bransjeleder i online valutamarkedet. Som et resultat er vårt handelsvolum nesten uovertruffen i bransjen, og har gjort det mulig for oss å bygge sterke henrettelsesforhold med mange av verdens største likviditetsleverandører, som inkluderer globale banker, finansinstitusjoner og andre markeds beslutningstakere. Vi verdsetter både innovasjon og erfaring i vårt personell. Våre ledere og ansatte har et vell av erfaring på valutamarkedene, og mange har vært involvert som pionerer i nettbasert utenlandsk valuta siden etableringen av bransjen. Vi er entydig kvalifisert i vårt felt. Pålitelighet Pålitelighet er kjennemerket for FXCM og de produktene og tjenestene vi tilbyr. Selskapet tilbyr et døgnåpent flerspråklig støttenettverk som inkluderer salg, håndtering, administrasjon og teknisk support, 7 dager i uken. Vårt mål er å gi kundene trygghet i den kunnskapen at de kan stole på oss, og dermed frigjøre dem til å gi mer oppmerksomhet til deres individuelle investeringsstrategier. Kjernefaglige verdier: Forretningspraksis Regulatory Compliance FXCM erkjenner viktigheten av alle relevante lover, regler, forskrifter, retningslinjer og standarder der intern eller eksternaland overholder dem. Vi er forpliktet til streng styringsdisiplin og et førsteklasses kontroll - og compliance-miljø. Som registrert FCA-firma er FXCM LTD pålagt å oppfylle strenge økonomiske standarder, inkludert kapitaldekning eller økonomiske ressursbehov. Vi er også pålagt å regelmessig levere økonomiske rapporter til våre regulatorer, både innenlands og utenlands. Disse standardene håndheves nøye av FCA, som har rett til fine firmaer og eller avslutter deres regulatoriske status for brudd. Klientpenger Kundepenger deponert av klienter som er klassifisert som Retail vil bli separert med FXCM Ltd i samsvar med FCA klientpengeregler. Due Diligence FXCM gjennomfører due diligence slik at vi kjenner våre kunder, og gjennomfører transaksjonene våre i samsvar med alle gjeldende lover, regler og forskrifter. FXCM har vedtatt et klientidentifikasjonsprogram, også kjent med kundens retningslinjer, og dokumenterer våre prosedyrer for å skaffe, verifisere og registrere informasjon som nøyaktig identifiserer hver person som åpner en konto hos oss. Alle ansatte er pålagt å overholde klientidentifikasjonsprogrammet og kjenne kundens retningslinjer og prosedyrer. Kommunikasjon Det er FXCMs policy at informasjonen i vår kommunikasjon skal være full, rettferdig, nøyaktig, rettidig og forståelig. Denne policyen gjelder kommunikasjon med myndigheter, regulatorer, ansatte, kunder og media. Alle ansatte involvert i vår avslørende prosess (inkludert øverste ledelse) er ansvarlige for å handle for å fremme denne politikken. Spesielt er disse personene pålagt å opprettholde kjennskap til gjeldende krav til offentliggjøring, og de er forbudt å bevisst feiltgjøre, utelate eller forårsake andre å misrepresentere eller utelate, materielle fakta til andre, enten innen eller utenfor Selskapet, inkludert våre uavhengige revisorer. De som er involvert i en tilsynsrolle over vår avslørende prosess, har plikt til å fullføre sine plikter med omhu. Bøker amp Records FXCM poster på en fullstendig, nøyaktig og rettidig måte, alle transaksjoner og forpliktelser på våre klientkontoer. Vi opprettholder systemer for intern regnskapskontroll designet for å sikre påliteligheten og tilstrekkigheten til våre kundekontooppføringer, og de lovgivende rapporter de genererer. Vi oppbevarer registre for den perioden som kreves av gjeldende lover og forskrifter. FXCM er forpliktet til en uavhengig, robust intern og ekstern revisjonsprosess som supplerer våre operasjonelle prosesser og for å hjelpe oss med å identifisere og adressere alle relevante regnskaps-, interne regnskapskontroller eller revisjonsforhold. Våre ledere samarbeider fullt ut med våre revisorer for å nå og implementere løsninger på en effektiv og rettidig måte. Konfidensialitet FXCM opprettholder hensiktsmessige instrumenter for å kontrollere og overvåke overføring av konfidensiell og sensitiv informasjon innen og, så langt som mulig, utenfor Selskapet på en nødvendig måte. Vi utsender ikke bevisst ikke-offentlig informasjon om vår virksomhet, våre kunder eller våre ansatte, med mindre i forbindelse med levering av tjenester til våre kunder, på forespørsel fra våre kunder, eller som det kreves for å gjøre det ved lov. Transparency FXCM forsøker å opprettholde en åpen og gjennomsiktig dialog med våre kunder og andre, basert på rettferdighet, gjensidig respekt og profesjonalitet. Risikostyring FXCM anbefaler kunder å engasjere seg i bevisst, disiplinert og intelligent risikotaking. For vår del styres vi av prinsippet om å overholde de relevante rettslige og regulatoriske rammeverkene, samt instrumenter, prosedyrer og ledelsesmessige godkjenningsprosesser for å overvåke, kontrollere og håndtere de risikoene vi blir utsatt for. Hvitvasking av penger Hvitvasking er prosessen der personer eller bedrifter forsøker å skjule opprinnelsen og eierskapet av utbyttet av ulovlig aktivitet som bedrageri, tyveri, narkotikahandel eller annen forbrytelse. Hvitvasking av penger kan også innebære bruk av legitimt avledte midler til finansiering av terrorisme. Ulike finansielle produkter og transaksjoner, inkludert de som er knyttet til valutamarkedet, kan være involvert i hvitvaskingsprogrammer. Derfor er vi aggressive i å ikke la selskapet bli brukt som et kjøretøy for slik aktivitet. Hvitvasking av penger er en forbrytelse og kan underkaste sine skyldnere og eller tilretteleggere betydelige kriminelle og sivile sanksjoner, inkludert fengsel og bøter. For å sikre overholdelse av lover og forskrifter for hvitvasking av penger, har FXCM implementert retningslinjer og prosedyrer for å oppdage, forhindre og rapportere hvitvasking eller annen mistenkelig aktivitet. Kontinuerlig forbedring Mens denne koden ikke skaper juridisk bindende forpliktelser på FXCM, gir den heller ikke lovlige rettigheter til våre ansatte eller andre. Vi evaluerer aktivt vår tidligere ytelse og streber etter å overholde prinsippene og verdiene som inngår i denne. Kjernefaglige verdier: Sysselsetting Praksis FXCMs Forpliktelser til Ansattes Excellence Amp Likeledes FXCM søker å skape og opprettholde et profesjonelt miljø designet for å tiltrekke seg, utvikle og beholde fremragende mennesker. Vi tilbyr like muligheter, uavhengig av rase, nasjonal opprinnelse, forfedre, kjønn, seksuell orientering, religion, alder, fysisk funksjonshemming, medisinsk tilstand eller graviditet. Vi vil ikke tolerere noen form for ulovlig diskriminering, trakassering, gjengjeldelse eller gjengjeldelse. Ansatte er instruert til å konsultere Medarbeiderhåndboken for våre fullstendige trakasseringsregler og rapporteringsprosedyrer. Konkurransedyktig belønningssystem FXCM tilbyr en ytelsesbasert kultur med et tilsvarende konkurransedyktig belønningssystem og periodiske rettferdige og objektive evalueringer som tar hensyn til personlig bidrag til vår samlede innsats, samt overholdelse av verdiene og prinsippene som er angitt i denne koden. Våre partnere og ledere opprettholder en åpen dørpolicy designet for å gi hver enkelt ansatt enkel tilgang til ledelsen. Overtredelse Vi vurderer om brudd på denne koden har skjedd, og i så fall avgjøre hvorvidt disiplinære tiltak skal iverksettes mot overtrederen og andre som er involvert i forseelse. Dissiplinære tiltak kan omfatte, men er ikke begrenset til, rådgivning, muntlig eller skriftlig påtalemyndighet, advarsler, prøvetaking eller suspensjon uten lønn, demoteringer, nedsettelse av kompensasjon, oppsigelse av arbeid, tilbakebetaling og rettssaker. Vi kan fravike bruken av koden i visse begrensede situasjoner. Eventuelle unntak fra kodebestemmelser kan bare gis i unntakstilfeller ved ledelsesvurdering. En ansatt som mener at et frafall kan bli påkalt, blir instruert til å diskutere saken med vår generalkonsulent og / eller overordnet leder. Ansattes ansvar Etterlevelse Hver FXCM-ansatt er personlig ansvarlig for å overholde alle lover, regler og forskrifter, samt de interne retningslinjene for FXCM, inkludert prinsippene og verdiene som er angitt i denne koden. Disse ansvarene omfatter å være kjent med lover, regler, forskrifter, retningslinjer, håndbøker og nye beste forretningspraksis som er relevante for deres plikter, og implementere dem til det beste av deres evner. Klientfokus Vi søker aktivt å skille oss fra andre firmaer innen kundeservice. Vi forventer og oppfordrer våre ansatte til å fremme en kundefokusert tilnærming, og å behandle våre kunder med ypperlig høflighet, profesjonalitet og respekt. Vi forventer at våre ansatte skal omfavne samarbeid og bidra til deres beste innsats for å nå felles mål. Vi forventer at våre ansatte til enhver tid skal handle i god tro, med forsiktighet, kompetanse, troverdighet og flid, og uten feilaktig fremstilling av materielle fakta. FORTROLIGHET I løpet av deres tjeneste kan ansatte få tilgang til informasjon om våre kunder, handelspraksis, systemer, markedsføring eller strategiske planer, gebyrer og inntekter og annen kunnskap som er ansett som proprietær av FXCM eller våre kunder. Ansatte har ikke lov til å offentliggjøre eller bruke, enten under eller etter deres ansettelse med FXCM, slik informasjon de mottar eller utvikler, unntatt for autoriserte forretningsformål eller der det er lovlig mandat. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, informasjon lagret på hvilket som helst datasystem, samt proprietær programvare utviklet av FXCM. Enhver ansatt som har konfidensiell informasjon, har et viktig ansvar for å holde denne informasjonen konfidensiell, og å kunngjøre slik informasjon internt bare etter behov. Ansatte må være diskret med konfidensiell informasjon og unngå å kommunisere konfidensielle saker på måter som er utsatt for tolkning eller bruk av tredjeparter. KONFLIKSER AV INTERESSER Personlige interessekonflikter oppstår når ansatte møter et valg mellom deres personlige interesser (økonomisk eller ellers) og selskapets. Interessekonflikter kan stille spørsmål til Companys integritet som helhet. Følgelig kan en ansattstjeneste til selskapet ikke være underlagt personlig gevinst og fordel. Alle ansatte forventes å handle i selskapets beste interesse. Enhver ansatt i en stilling der hans eller hennes objektivitet kan bli stilt spørsmål på grunn av en individuell interesse eller familie eller personlig forhold, bør konsultere sin veileder eller en passende representant for de juridiske eller samsvarende avdelinger. På samme måte bør enhver medarbeider som er oppmerksom på en vesentlig transaksjon eller forhold som med rimelighet kan forventes å gi anledning til personlig interessekonflikt, straks diskutere saken med en veileder eller juridisk eller samsvarstaker. YTRE TJENESTER Sysselsetting og deltakelse i andre aktiviteter utenfor Selskapet kan forstyrre en enkeltpersoners oppgaver som FXCM-ansatt. Tjeneste fra en ansatt som styremedlem, forvalter eller offiser (betalt, ubetalt, valgt, utnevnt eller på annen måte) av enhver annen virksomhet enn FXCM krever skriftlig godkjenning fra de juridiske eller samsvarende avdelingene. Med mindre det er gitt spesifikk tillatelse, service av en ansatt på et styre eller i en rådgivende stilling med andre firmaer i utenlandsk valuta, og spesielt med noen av våre kunder, er det ikke tillatt. Insiderhandel Alle styremedlemmer, offiserer og ansatte er forbudt fra å kjøpe eller selge FXCMs verdipapirer når som helst når de er i besittelse av materiell, ikke-offentlig informasjon (inkludert transaksjoner i verdipapirer som holdes gjennom ytelsesplaner, for eksempel 401 k) planer eller selger verdipapirer av noe annet selskap når som helst når det er i besittelse av vesentlig, ikke-offentlig informasjon som er oppnådd som følge av ansettelsen eller forholdet til styremedlemmet, daglig leder eller ansatt i Selskapet som beskriver materiale, ikke-offentlig informasjon til enhver annen person, herunder ektefeller, slektninger, venner, samboere eller næringsdrivende, som deretter handler i verdipapirer eller sender informasjonen videre (tipping) eller starter rykter knyttet til materiale, ikke-offentlig informasjon som involverer kortsiktige investeringsaktiviteter eller Daglig handel med FXCMs verdipapirer som involverer kortsalg av FXCMs verdipapirer (dvs. selger FXCMs verdipapirer som slik person ikke eier og låner su ch-verdipapirer for å levere) kjøp eller salg av putter, samtaler, opsjoner eller lignende selskapsbaserte derivater, inkludert for sikringsformål. Generelt er informasjonen ikke offentlig, dersom den ikke har blitt gjort tilgjengelig for investorer generelt, og informasjon er viktig hvis det er en betydelig sannsynlighet for at en rimelig investor anser det for viktig å ta en beslutning om å kjøpe, selge eller holde en sikkerhet eller hvor det er sannsynlig å ha en vesentlig effekt på sikkerhetsmarkedsprisen. Både positiv og negativ informasjon kan være vesentlig. Selv om det ikke er mulig å utarbeide en uttømmende liste, vil informasjon om noen av følgende elementer sannsynligvis bli vurdert som materiale: kvartalsvis eller årlig resultat veiledning om estimeringer av øredobber og bekreftelse av slik veiledning på et senere tidspunkt fusjoner, oppkjøp, tilbud, joint ventures, eller endringer i eiendeler nye produkter eller funn utviklinger vedrørende kunder eller leverandører, herunder oppkjøp eller tap av viktige kontraktendringer i kontroll eller ledelsesendringer i erstatningspolitikkendring i uavhengig registrert offentlig regnskapsfirma eller melding om at Selskapet ikke lenger kan stole på slike firmaer rapporterer endring i uavhengig registrert offentlig regnskapsfirma eller melding om at Selskapet ikke lenger kan stole på slike firmaer rapporterer finansiering og andre hendelser vedrørende selskapets verdipapirer (for eksempel mislighold på verdipapirer, oppkjøp av verdipapirer til innløsning, tilbakekjøpsplaner, aksjesplittelser, offentlig eller privat salg av verdipapirer, endringer i utbytte og endringer i rettighetshaverens rettigheter) signifikante avskrivninger signifikante søksmål konkurs, bedriftsomstrukturering eller mottak. Begrepet verdipapirer bør forstås bredt og skal omfatte. men ikke begrenset til, aksje, foretrukket aksje, gjeldspapirer, for eksempel obligasjoner, noter og obligasjoner, samt setter, samtaler, opsjoner og andre derivater. Reglene ovenfor gjelder for alle styremedlemmer, offiserer og ansatte, uansett om de er lokalisert i U. K. eller i utlandet. Overtredelse av disse reglene kan avsløre FXCM og regissøren, offiser og arbeidstaker for kriminelle og sivile sanksjoner. I tillegg er direktører, offiserer og ansatte som involverer seg i de forbudte transaksjonene som er nevnt ovenfor, gjenstand for umiddelbar avslutning. Det skal bemerkes at personer som er underlagt kodeksen, ikke kan krenke reglene ovenfor, selv indirekte. Derfor bør du anta at familiemedlemmene ikke kan ta noen handlinger som er forbudt å ta. FXCM-gruppen av selskaper (samlet, FXCM-konsernet eller FXCM) har vedtatt en verdipapirhandelspolitikk med tittelen Policies and Procedures for Trading in Securities i FXCM Group. av styremedlemmer, direktører og tilgangsansatte. Hver direktør, daglig leder og Access Employee (som definert i slike retningslinjer og prosedyrer) bør lese slike retningslinjer og prosedyrer i sin helhet og referere til dem regelmessig for ytterligere veiledning. Hvis du er i tvil om hvorvidt en transaksjon er hensiktsmessig, bør du søke råd fra General Counselrsquos kontor før du foretar salg eller kjøp av FXCM eller andre verdipapirer. HONESTY FAIR DEALING Vi forventer at våre ansatte til enhver tid skal handle i god tro, med forsiktighet, kompetanse, troverdighet og flid, og uten feilaktig fremstilling av materielle fakta. Hver ansatt skal forsøke å håndtere Companys kunder, konkurrenter, leverandører og ansatte. Ingen ansatt skal ta urettferdig fordel av noen gjennom manipulering, skjuling, misbruk av privilegert informasjon, feilaktig fremstilling av materielle fakta eller annen urettferdig praksis. Ingen bestikkelse, tilbakebetaling eller andre lignende utbetalinger i noen form skal gjøres direkte eller indirekte til eller for noen med det formål å skaffe seg eller beholde forretninger eller oppnå andre gunstige tiltak, så vel som potensielt sivilt eller straffbart ansvar for brudd på koden. FXCM MULIGHETER Det er selskapets policy at styremedlemmer, offiserer og ansatte ikke (i) kan ta muligheter for seg selv som oppdages ved bruk av selskapets eiendom, informasjon eller posisjon eller (ii) bruk selskapets eiendom, informasjon eller stilling til personlig gevinst. Videre kan ansatte ikke konkurrere med selskapet, direkte eller indirekte. Ansatte har plikt til selskapet å fremme sin legitime interesse når muligheten til å oppnå dette oppstår. BESKYTTELSE OG PROPER BRUK AV FXCM-EIENDELER Tyveri, uforsiktighet og avfall har direkte innvirkning på selskapets lønnsomhet. Ansatte har plikt til å beskytte selskapets eiendeler og sikre deres effektive bruk. Selskapets eiendeler skal kun brukes til legitime forretningsformål, og styremedlemmer, offiserer og ansatte bør ta tiltak for å sikre mot tyveri, skade eller misbruk. Selskapets eiendeler inkluderer immaterielle rettigheter som patenter, opphavsrettigheter, trademarks branding, forretnings - og markedsplaner, lønnsinformasjon og eventuelle upubliserte finansielle data og rapporter. Uautorisert bruk eller distribusjon av denne informasjonen er et brudd på selskapets retningslinjer. Spørsmål angående koden og rapporteringsbrudd Medarbeiderne oppfordres til å snakke med sine veiledere når de er i tvil om det beste tiltaket i en bestemt situasjon. Eventuelle spørsmål angående koden og dets anvendelighet kan rettes til din veileder eller de juridiske eller overholdelse avdelinger. Vi oppfordrer til å rapportere om brudd på lover, regler, forskrifter eller koden som skal gjøres direkte til relevante veiledere og aktuelle representanter for juridiske og etterkommende avdelinger eller, når det er hensiktsmessig, direkte til høyere ledelsesnivåer. Rapporter fra offiserer og ansatte kan gjøres på et konfidensielt, anonymt grunnlag. Ved overtredelse av styremedlemmer, ledende ansatte og offiserer, skal slike rapporter gjøres til en passende representant for de juridiske eller samsvarende avdelingene. I henhold til FXCMs Whistleblower Policy kan enhver ansatt, etter eget skjønn, rapportere til revisjonsutvalget, generaladvokaten eller til selskapets etikk og compliance hotline, åpenlyst, konfidensielt eller anonymt (i) eventuelle tvilsom regnskap, intern regnskapskontroll eller revisjonsforhold (ii) manglende overholdelse av gjeldende lover og forskrifter eller kodeksen eller (iii) gjengjeldelse mot ansatte og andre personer som i god tro gjør beskyldninger om tvilsom regnskap, intern regnskapskontroll eller revisjonsspørsmål, i hvert tilfelle gjennom Enhver avenue tilgjengelig, inkludert: skriftlig til FXCM, Attn: Revisjonskomité eller General Counsel, 55 Water St. 50th Floor, New York, NY 10041 ved å ringe (877) 882-3925 når som helst eller ved å få tilgang til iwf. tnwgrcfxcm og sende inn en melding. Enhver annen interessert part kan rapportere til revisjonsutvalget, generaladvokaten eller til selskapets etikk og compliance hotline ethvert problem angående tvilsom regnskap, intern regnskapskontroll eller andre revisjonsforhold, lovlige påstander eller retaliatory handlinger som angitt i foregående avsnitt. Enhver slik rapport må ledsages av navnet på personen som sender rapporten. Alle rapporter skal være saklige snarere enn spekulative eller konkluderende, og bør inneholde så mye spesifikk informasjon som mulig for å muliggjøre riktig vurdering. I tillegg bør alle rapporter inneholde tilstrekkelig bekreftende informasjon for å støtte oppstart av en undersøkelse, blant annet navnene på enkeltpersoner som er mistenkt for brudd, de relevante fakta om bruddene, hvordan klageren ble oppmerksom på bruddene, noen skritt tidligere tatt av klageren, som kan bli skadet eller berørt av bruddene, og, i den grad det er mulig, et anslag på feilrapporteringen eller tapet til Selskapet som følge av bruddene. Hotlinjen over og nettsiden forvaltes av en ekstern, uavhengig tjenesteleverandør og tillater enhver ansatt eller annen interessert part i selskapet å utarbeide en rapport. Ansatte er i stand til å sende inn en rapport anonymt og konfidensielt og er ikke pålagt å avgi navnene sine. Hotline over og leverandør av nettsider vil forklare hver enkelt oppkallingsprosedyrer for å følge opp på rapporten (inkludert innringere som gir ytterligere informasjon på et senere tidspunkt). Selskapet forbyder gjengjeldelse mot enhver regissør, offiser eller ansatt for rapporter i god tro. Høyrisiko Investeringsadvarsel: Valutahandel og - kontrakter for forskjeller på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine deponerte midler. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og nivå av erfaring. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited (FXCM LTD) er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper (samlet, FXCM-konsernet). Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-gruppen. Forex Capital Markets Limited er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority. Registreringsnummer 217689. Skattebehandling: Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske satsingsaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan bli endret i fremtiden, eller kan variere i andre jurisdiksjoner. Opphavsretts kopi 2017 Forex Capital Markets. Alle rettigheter reservert. Northern Amp Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8. etasje, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Amp. Wales No.04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til nettstedet vårt, noe som i siste instans forbedrer nettleseropplevelsen din. Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du vår bruk av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene for informasjonskapsel når som helst. Lær mer Nettleseren din er utdatert Forventet forexmarked for å få global oppførselskodeks i mai SYDNEY Internasjonale regulatorer er nær å frigjøre den første fasen av en global adferdskodeks for skandaleffektermarkedet som søker å gjenopprette tilliten til bransjen gjennom en rekke frivillige prinsipper. Reserve Bank of Australia (RBA) Assistant Guvernør Guy Debelle sa torsdag den første delen av todelt koden vil bli utgitt i slutten av mai og vil inkludere mekanismer for å oppmuntre alle deltakere til å overholde prinsippene. The concrete details of the adherence mechanisms remain a work in process, said Debelle, who heads up the work on the code for the Bank of International Settlements. We will have more to say on this in New York in May. At this stage, our thinking is that there is unlikely to be a single adherence mechanism but rather a suite of mechanisms. The code will set out principles of good practice in the wholesale foreign exchange market that provide guidance on what sort of practices are acceptable or not. One of the guiding principles underpinning our work is that the code should promote a robust, fair, liquid, open and transparent market, said Debelle. This should help to address the lack of trust as well as promote the effective functioning of the wholesale FX market. The full code will be released following the Global Foreign Exchange Committee meeting in London in May 2017. (Reporting by Wayne Cole, editing by G Crosse)HotForex PAMM Code of Conduct There is a Code of Conduct for the HotForex PAMM Program that all Fund Managers must agree and adhere to. I tilfelle en HotForex PAMM Manager bryter opp adfærdsreglene, forbeholder HotForex seg retten til å fjerne beskrivelser, handelsnavn, avatars og eller meldinger som: Fremmer uønsket eller uautorisert kommersiell reklame, reklamemateriell eller annen form for oppfordring. Inneholder referanser til andre PAMM Manager-kontoer og internettressurser. Oppgi en kontoinnehaverens identitet via e-postadresser, URL-adresser, Skype-ID, telefonnummer, personlige kontoopplysninger, etc. Forsøk på å etterligne eller falle staten eller på annen måte misrepresentere en annen bruker, person eller enhet. Angi et territorium, region eller lokalitet (land, stat, fylke, by, etc.), som kan identifisere en geografisk plassering, enten med navn, ord og eller nasjonal flagg. Violate existing copyright, patent, trademark or other proprietary rights. Løft noen form for bestemt avkastning på investeringen. Dette inkluderer enhver form for projisert gevinst, forventet avkastning, garantier for fortjeneste, andor risikonivå, drawdown etc. og eller urealistisk falsk garanti i beskrivelsen. Contain threatening, abusive, harassing, defamatory, vulgar, obscene, hateful, or otherwise objectionable content including racial, religious, nationalistic and ethnic slurs. Viktig merknad: Alt innhold som en PAMM Manager gir for sin Manager-konto må kun være på engelsk. Åpne PAMM Account Investors Åpne PAMM Account Fund Managers Juridisk: HF Markets (SV) Ltd er innlemmet i St. Vincent the Grenadines som et internasjonalt meglerfirma med registreringsnummer 22747 IBC 2015. Selskapets formål er alle emner som ikke er forbudt av International Business Companies (Endrings - og konsolideringsloven), kapittel 149 i de reviderte lovene i Saint Vincent og Grenadinene, 2009, særlig men ikke utelukkende all kommersiell, finansiell, utlån, låning, handel, tjenesteyting og deltakelse i andre bedrifter Å levere megler, trening og administrerte kontotjenester i valutaer, varer, indekser, CFDer og leverede finansielle instrumenter. Hjemmesiden hotforexsv drives av HF Markets (SV) Ltd. Risiko Advarsel: Handelshandlerprodukter som Forex og CFDs kan ikke være egnet for alle investorer da de har stor risiko for kapitalen din. Vennligst sørg for at du fullt ut forstår de involverte risikoen, med tanke på dine investeringsmål og erfaring, før du handler, og om nødvendig søke uavhengig rådgivning. Vennligst les hele risikoredisplayet. HotForex does not accept clients from the U. S. Canada, Belgium, Sudan, Syria, North Korea and Japan. Copyright 2017 - All Rights Reserved

No comments:

Post a Comment