Saturday 11 November 2017

Bollinger Bånd Swing Trading


Bollinger Band Swing Trading Strategy. Finjustere swing trading strategi med bruk av Bollinger Bands. En Bollinger Band Swing Trading Strategi kan hjelpe deg med å forbedre dine swing trading resultater Så i dette korte blogginnlegget vil jeg dele med deg hvordan jeg innlemmer Bollinger Band analyse i min sving handelsstrategi og mitt håp er. Etter at du har lest dette innlegget vil du kunne bruke denne Bollinger bandet swing trading strategi selv for å forbedre din egen avkastning Bare husk Mens Bollinger band kan være svært nyttig for swing trading strategi, de er bare en komponent av selv den enkle trading planen. Nå la s komme inn i den. Hvorfor Bollinger Bands hjelp med Swing Trading Strategy. Bollinger Bands kan være nyttig for din swing trading strategi fordi de er et objektivt teknisk mål når en aksje er overkjøpt eller oversolgt Og mens Bollinger-båndene ikke er det endelige målet når en aksje vil vende seg, kan de definitivt indikere en tilbakevending. Og det er en stor del av det swi ng trading strategi handler om, right. Now husk. Jeg er overveiende en langsiktig investor som bruker swing trading strategi for å forbedre avkastningen Så følgende gjelder for aksjer som jeg har en langsiktig bullish overbevisning på Du kunne bruke samme strategi bare omvendt hvis du var bearish på en aksje Jeg tror bare det er viktig at du skjønner at Bollinger Band Strategy fungerer best når det er kombinert med en grunnleggende posisjon på et lager som gir deg overbevisning. Så her er hvordan jeg bruker Bollinger Bands for å forbedre Min Swing Trading Strategy.3 Måter å bruke Bollinger Bands i Swing Trading. 1 Selg på Upper Bollinger Band Når aksjekursene når det øvre Bollinger Band, er dette ofte et tegn på at de overkjøpes eller blir utvidet på kort sikt. For å redusere nedslag i min konto og realisere gevinster, liker jeg å selge 1 4 eller 1 3 av lagerbeholdningen min når den når det øvre Bollinger-bandet. Så ser jeg om lageret konsoliderer sidelengs eller trekker tilbake og klokken min neste oppføring tilsvarende. 2 Kjøp på The Lower Bollinger Band Når aksjekursene når det nedre Bollinger Band, er dette ofte et tegn på at aksjer blir oversold eller blir utvidet til ulempen. For sammensatte gevinster prøver jeg vanligvis å kjøpe 1 4 eller 1 3 stillinger i aksjer når de er på bunnen av Bollinger Band ser jeg også vanligvis etter Bollinger Bands sammenfallende med støtte eller andre oversold indikatorer Når aksjene ligger på bunnen av Bollinger Band og de har sterke støttetrender, kan du vanligvis få en god oppføring for en kort til middels langsiktig handel. 3 Se priskarakter på Middle Bollinger Band Det midterste Bollinger Band er faktisk 20-års glidende gjennomsnitt. Og mens denne mellomstore Bollinger Band ikke er nyttig for å svinge handelsstrategi som de andre, presenterer den interessant innsikt. Det er fordi måten prisen reagerer på. til 20-glidende gjennomsnitt kan hjelpe deg å forstå hvilken konsolidering som helst. Hvis en aksje trekker tilbake fra det øvre eller nedre Bollinger-bandet og skyter rett gjennom det midterste Bollinger-bandet, betaler det vanligvis å vente på aksjen for å gå motsatt Bollinger band Hvis man for øvrig holder pause i 20-års glidende gjennomsnitt, kan det være lurt å holde øye med det fordi det er usannsynlig at aksjen vil gå tilbake til det nedre Bollinger-bandet. Dette er ikke et vitenskapelig mål, men ser på priskonkurranseens karakter på midten Bollinger Band kan vanligvis indikere hvor prisen skal fortsette. Nå vet jeg at så mye informasjon om Bollingers Bands Så hvis du har problemer illustrerer hvordan dette fungerer, bare sjekk ut den hurtige videoen nedenfor. Bollinger Band Swing Trading Strategi VIDEO. Now at du vet de viktigste bruksområder for Bollinger band strategi i swing trading, her er en mer bruk saken å huske. Swing Trading Strategy For Pinching Bollinger Bands. While Bollinger-bånd er vanligvis indikative for en kort periode på topp eller bunn, kan de også indikere priskomprimert redusert volatilitet Vanligvis når volatiliteten reduseres og en aksje konsoliderer, vil du se at Bollinger-bandene begynner å klemme inn Hvis konsolideringen kommer etter en opptrinn, vil Bollinger-båndene skrape opp skarpt. Og hvis det er etter en downtrend, vil de falle ned skarpt So. What knyter Bollinger-båndene til for din svinghandelsstrategi. Når Bollinger-båndene blir klemt i svært stramt, kan det indikere at prisen er spolet og aksjene er i ferd med å eksplodere, enten høyere eller lavere. Mens Bollinger-band ikke viser retning før tid, kan de fortelle deg at en gang Hing er i ferd med å skje Når det kombineres med resten av din swing trading strategi, er dette et annet viktig aspekt av Bollinger Band trading taktikk. Når Bollinger-bandene har klemmet seg inn i lengre tid, betyr det eksplosjonen i pris enten oppover eller nedover kan være voldelig og utvidet Overkjøpte aksjer kan forbli overkjøpt for dager eller uker på slutten når de kommer fra en konsolidering Jeg vet at dette høres i motsetning til rådene ovenfor Men det er noe du trenger å være på vakt for som en svinghandler fordi det kan gi et annet dybde for å hjelpe deg å forstå om du skal kjøpe, selge eller holde lageret ditt. Såsom du kan se er det mange eksempler hvor inkorporering av Bollinger-band i din svinghandelsstrategi gir mye fornuft. Så la meg nå spør deg, bruker du Bollinger Bands i din swing trading strategy. Now Husk Bollinger band er bare en teknisk indikator og av seg selv vant de ikke gi deg hele bildet Så hvis du du er fortsatt sulten for mer informasjon om hvordan du kan forbedre din swing trading eller investere, bare registrer deg ved hjelp av skjemaet nedenfor. Post navigation. Korttidshandel med Bollinger Bands. September 16, 2010 av Kenny. Today s gjest er Markus Heitkoetter, CEO av Rockwell Trading og forfatter av The Complete Guide til Day Trading Today Markus skal vise deg hvordan du bruker en av våre favorittindikatorer, Bollinger Bands, til kortvarig handel. Vær sikker på å kommentere med tankene dine om Bollinger-band og noen teknikker som du bruk i kort sikt trading. Bollinger Bands er en flott indikator med mange fordeler, men dessverre mange forhandlere vet ikke hvordan du bruker denne fantastiske indikatoren Før jeg viser deg hvordan jeg bruker det, la oss raskt vurdere hva Bollinger Bands er. Bollinger Bands bestå av tre komponenter. En enkel glidende gjennomsnitt. TWO standardavvik fra dette bevegelige gjennomsnittet kjent som Øvre og Nedre Bollinger Band. Hvis du ser på de følgende bildene, ser du Flytende Gjennomsnitt viser en en solid blå linje og Øvre og Nedre Bollinger-båndene som stiplede blå linjer I MarketClub er linjene rød. Så hva er karakteristikkene til Bollinger Bands. Depending på innstillingene inneholder Bollinger Bands vanligvis 99 av sluttkursene og i sidelengs markeder, prisene har en tendens til å vandre fra Upper Bollinger Band til Lower Bollinger Band. Med dette er tilfelle, bruker mange forhandlere Bollinger Bands til å handle med en enkel trendfadingstrategi. De selger når prisene beveger seg utenfor Upper Bollinger Band og KJØP når prisene beveger seg utenfor Nedre Bollinger Band Dette virker ganske bra i et sidemarked, men i et trendmarked blir du brent. Så hvordan kan du unngå å bli brent Ved å forstå retningen til markedet. Jeg bruker indikatorer for å bestemme retningen til markedet og bestemme om markedet er trending eller ikke Og Bollinger Bands er en av de tre indikatorene som jeg bruker til denne oppgaven. For korttidshandel foretrekker jeg å bruke et glidende gjennomsnitt på 12 barer og en standardavvik på 2 for mine innstillinger I mange kartleggingspakker er standardinnstillingene for Bollinger-båndene 18-21 for det bevegelige gjennomsnittet og 2 for standardavviket. Disse innstillingene er gode hvis du handler på daglige eller ukentlige diagrammer, men John Bollinger selv antyder at når DAY TRADING bør du forkorte antall barer som brukes til det bevegelige gjennomsnittet, foreslår John Bollinger en innstilling på 9-12, og for meg er den beste innstillingen 12. Med disse innstillingene vil du oppdage at i en uptrend, Øvre Bollinger Band peker pent opp og prisene holder stadig på Upper Bollinger Band Det samme gjelder for en downtrend Hvis et marked er i en downtrend, vil du se at LOWER Bollinger Band er pent pekende ned og prisene berører den nedre Bollinger Band. How kan du vite når en trend er over, og markedene beveger seg sidelengs igjen. Vel, det første advarselsskiltet at trenden kan være over, er når prisene beveger seg vekk fra Bollinger Band Og y Du vet at en opptrend er over, i hvert fall for nå når Upper Bollinger Band flater. Det samme gjelder for downtrends Det første advarselsskiltet at en downtrend er over er når prisene beveger seg vekk fra Lower Bollinger Band, så de er ikke lengre berøring av Lower Bollinger Band Og du vet at flyttingen er over når Lower Bollinger Band flater. Hvordan kan du bruke denne informasjonen i din handel. Vel, hvis du bruker en trendstrategi, begynner du å lete etter LONG oppføringer så snart som du ser Upper Bollinger Band peker pent opp med priser som berører Øvre Bollinger Band Når du ser at prisene ikke lenger berører Upper Bollinger Band, flytter du stoppet til å bryte jevn og eller begynner å skalere ut av posisjonen din. Og når Upper Bollinger Band flater, du avslutter din lange posisjon, siden du vet at trenden er over. Du ser når markedet beveger seg sidelengs, gjør du ikke noe penger på markedet, bare håp om at markedet vil fortsette å utvikle seg Så avslutt posisjonen før markedet slår seg om, fordi du alltid kan komme inn igjen når du ser at markedet trending igjen. Faktisk er en strategi jeg kaller Rockwell Simple Strategy, avhengig av prismerking et Upper Bollinger Band som en oppføring signal Med denne strategien bruker jeg MACD til å bekrefte en uptrend, og jeg venter til Upper Bollinger Band begynner å peke opp. Jeg går inn på Upper Bollinger Band med en stoppordre og venter på at markedet kommer til meg. Jeg bruker da en stoppe tap og et overskuddsmål basert på GJENNOMDAGSDAGEN Denne strategien er virkelig utenfor rammen av denne artikkelen siden vi fokuserer på Bollinger Bands, men dette er akkurat hvordan jeg bruker Bollinger Bands for å bestemme retningen på markedet og bestemme på trading strategi jeg vil bruke. Så så lenge Upper Bollinger Band er pent peker opp eller ned, ser jeg etter oppføringer i henhold til mine trend-følgende strategier som Simple Strategy Når Bollinger Bands flater, ser jeg etter r oppføringer i henhold til sidestrategier jeg handler Du vil alltid bytte en trendstrategi i et trendmarked og en trendfadingstrategi i et sidelengs marked. Som du kan se, tilbyr Bollinger Bands enorm hjelp til å bestemme retningen til markedet og bestemme hvilken handelsstrategi som skal brukes. Mange handelsfolk lærer å bruke Bollinger Bands til å fade i markedet, men de kan bli enda sterkere når de brukes til å bytte trender, og i å bestemme retningen til markedet. Best, Markus Heitkoetter. Markus er Konsernsjef i Rockwell Trading og forfatter av den internasjonale bestselgeren Den komplette veiledningen til Day Trading For en begrenset periode INO Blog Lesere kan laste ned sin bok gratis her. LUIS DE MENEZES sier. Takk artikkelen om BB er veldig bra. Virkelig BB er en god indikator for måle handlingen som støtte Resistens Jeg bruker BB med lysestaker støttet av pris - og volumindikatorer Jeg vil gjerne vite hvordan du handler BB-klemme For meg er klemmen eller innsnevringen en mulighet til å fange breakouts, og hvis du antecipate bestillingen din er det noen ganger svært vanskelig å vite om breakout vil gå opp eller du forteller meg hvordan du handler denne strategien. FROEHES WEINACHTEN. excellent strategi, har studert bolls i noen tid - 3000-7400 i en måned. Jeg har også funnet ut at Bolinger-båndene fungerer best i et sidelengs marked sammen med MACD-histogrammet. Som for Mohamad måtte vi alle gå gjennom læringskurven og få informasjon der vi kunne. Men det er mange opplæringssteder tilgjengelig for du og mange bøker om emnet trading. Justin Miller sier. Ja, la Morhamad, du er definisjonen av dumme penger jeg har ikke en mening om arabere. I all ærlighet forstyrrer Midtøsten-religioner meg så mye jeg ikke engang bry deg om å finne ut alt jeg skulle ønske jeg hadde tid, men jeg har ikke noe igjen t muslimer Jeg er ikke en arrogant eller kulturelt ufølsom person, og min kommentar hadde absolutt ingenting å gjøre med deg om rase, etnisitet eller religion jeg er awar e for det faktum at dette er en stor verden, og vi har mange forskjellige mennesker med forskjellige mennesker som bor i det, så hvordan skal vi forlate det da. Grunnen til at jeg ringte deg dum er ikke på grunn av den dårlige grammatikken jeg antar engelsk er ikke ditt morsmål og det er greit jeg kunne forstå budskapet ditt fint, hvorfor jeg ringte deg en dum investor. Hvis du investerer penger i noe og ikke har en angitt avslutningsstrategi, og må spørre tilfeldige blogger om hva du bør gjøre med en investeringshandel som ikke går deg enn du er hva folk i investeringsverdenen refererer til som dumme penger, jeg har ingenting mot folk som deg fordi du hjelper folk som meg selv og andre her på MarketClub-pengene ved å ta feil side av en stilling. Men smartere opp, gjør leksene dine, stopp med det rasistiske kortet, kom så tilbake og invester. Du sier Iajustin Miller om meg dum. Hvorfor sier du at jeg er dum. Takk, denne moralen du har. Znntek vil kontakte meg på Min epost for deg å hjelpe meg Liker du araberne. Søker godt hvis vi kan lese trendmarkedet med denne metoden. Justin Miller sier. Ta tapet Med intelligensnivået vil du sannsynligvis ha basert på grammatikken i setningen din, du har ingen sjanse. Bare stopp prøver å tjene penger når du har det, og hva du gjør deg idiot. Du kan spille så mye du vil med forskjellige indikatorinnstillinger, ingen vil være bedre eller mindre enn den andre En innstilling vil fungere pent en stund og ikke så vel etterpå Bruk det på en annen underlier så det vant t arbeid i det hele tatt, etc. du får poenget mitt Så jeg bruker svært få indikatorer med standardinnstillingene som er angitt i alle programmer. Indikatorer er bare det de er indikatorer, men den virkelige tingen er båndet. Så lærer du å lese båndet er det må gjøres og hovedfokus. Justin Miller sier. Jeg trodde mange handelsmenn likte å justere MACD standardinnstillingene for kortsiktige handler. Men jeg antar i dette tilfellet at standard er tilstrekkelig, men jeg vil være interessert i å høre fra noen hvem har hatt succ Ess trading intraday spesielt ES med forskjellige MACD settings. Justin Miller sier. Bruce de Poorman. Takk for tilbakemeldingen jeg har testet forskjellige MACD innstillinger for kort tid trading, men så langt har min tilbakemeldinger tester hatt liten suksess jeg vil gi denne en prøve. As for ATR, har du vurdert en 10-periode Du kan finne dette fungerer bra med intradag trading. mohamed Jeg ser ingen svarer på 911-samtalen for hjelp, jeg skjønner egentlig ikke hva du trenger. Du blir sittende fast i en stilling , er langt nede, og trenger råd for å gjøre det raskt tilbake, er deres et tidselement på transaksjonen din. Det er bare penger. Don - for å få 15 dager til å dukke opp, måtte det være 30 minutter diagram for diagrameksemplene over Poormans. don conner says. THE BOLLINGER BANDS ARTIKKEL VAR VELDIG INTERESSERENDE IM JUST CURIOUS AS TIDEN FRAMME SOM VISTE PÅ CHARTS var det 5 minutter eller hva. Er det noen som hjelper meg på noen måte, selv om det ikke har noe indeksen sender det effektivt til meg for å kompensere for mitt tap stort på denne Emily Mohamad 14 7 1 hotmail Com. Doc-lager - Jeg tror prinsippene er de samme, bortsett fra at RSI er 14 i stedet for 7 og standard BB-innstillingen er 20,2,2 i stedet for 12,2 2 og jeg tror MACD-innstillingen forblir den samme som han allerede bruker standard standardinnstilling Dette ville selvfølgelig være på det daglige eller ukentlige diagrammet. Interteresting Jeg har nylig lagt til dette på det ukentlige diagrammet Jeg lurer på hva hans tanker er på bruken av BB lenger men det er et annet verktøy som er nyttig, til tross for at det er en forsinkende indikator. Det er bare 4 videoer, og jeg så på 2 av dem i dag, en på Bollenger Bands som er mye som det grunnleggende notatet og 3 er på bruk av MACD med BBs BB-innstillingen han bruker er 12,2,2 for SP 500 og det er et 30 min diagram for å få 15 dager til å dukke opp ATR - ikke vet at vi prøvde forskjellige innstillinger, inkludert 2 min kart Wilder RSI er normalt 3-7 for kort sikt trading Jeg har aldri hatt suksess med kort sikt så jeg har har vært en langsiktig investor siden 1987, men de siste 4 årene har lengre fokus nesten forsvunnet, og jeg ser for å endre investeringen min. Bruce de Poorman ønsker å endre navnet. Enhver som ønsker å lage 500 i 4 måneder har en realistisk og veldig tilgjengelig mål Matematikkene er enkle Mitt eget handelsmål er 10 per uke, sammensetning Så 1000 startbalanse ser slik ut - 1100, 1210, 1331, 1464 måned 1, 1610, 1771, 1948, 2143 måned 2, 2358, 2593, 2853, 3138 måned 3, 3452, 3797, 4177, 4595, 5054 måned 4 500 - tillater 17 wks i 4 måneders periode For å oppnå dette uten overtrading handler det bare om å opprettholde risikostyringen og jeg øker min størrelsesstørrelse tilsvarende med hver handel så det reflekterer den økende balansen for å opprettholde det nøyaktige forholdet som når man foretar den første handelen Forex har tatt meg på en ganske reise og da jeg kom til dette målet og disiplinen til å handle på denne måten, har jeg funnet min handel for å lykkes. Avhengig av antall dager du vil handle med kan brytes ned igjen til 2 alltid sammensatte daglig hvis handel 5 dager eller 3 25 hvis handel 3 dager i uken som er mitt foretrukne alternativ som det tillater dager hvor den høyest potensielt lønnsomme handelen ikke presenterer seg selv eller hvis 10 er nådd i mindre enn 5 dager er det muligheten til å gå bort fra handel for resten av uken, fornøyd med å nå målet mitt og bevare hovedstaden min Håper dette hjelper som Forex gir muligheten til å ha store drømmer, men som om alt det er å bryte det ned inn i store biter som gjør at vi kan se muligheten er der. Justin Miller sier. Hvordan kan du fortelle innstillingen fra disse bildene på min slutt blir de virkelig uskarpe. Jeg setter også pris på det hvis du vil dele noen innstilling for MACD og ATR for intraday trading Og forresten, dette er et flott innlegg, som jeg ikke har sett på lenge. Se opp Ira Epstein Futures o Youtube, han bruker BB, Stochastics, og mov avg for å forklare markedstrender veldig enkel tilnærming han tar for å samle sammen med sin proprietære swingline studie til tidsposter og utganger. Noen gode kommentarer Poorman, jeg er glad for at du kunne se mine indikatorvideoer Ja, jeg bruker standard MACD-innstillinger for å bestemme retningen til marked 12, 26, 9 Jeg vil unngå analyselammelse fra å bruke for mange indikatorer, men jeg føler det er viktig å bruke 2 eller flere indikatorer jeg bruker 3 for å bestemme retningen på markedet og har funnet ut at MACD og RSI er gode komplimenter til Bollinger Bands. Dee Dee, takk for innlegget ditt Du er riktig Bollinger Bands basert på 2 standardavvik vil teoretisk inneholde 95 av prisdata, men dette vil ikke alltid være tilfelle da dette forutsetter en normal distribusjon og markeder, ikke alltid normal. as jeg sa tidligere 2010-09-16 09 50 24. Antallet av datapunktet som finnes i konvoluttene til bandene, er definert av Chebychef s aka Tchybechef Inequality, og de 2 standardavviksbåndene inneholder alltid mer enn 7 5 av de bidragende datapunktene Det er ikke å si at disse 2SD-båndene ikke kunne inneholde 99 av de bidragende datapunktene, men det ville være svært usannsynlig. For å være helt sikker på at konvolutten inneholder 99 av datapunktene, må man bruke båndsett på 10 standardavvik. Dette gjelder for ALLE fordeler av dataene, se ASTM STP-15.Aktivt, BBs inneholder ikke 99 av dataene. Sikkerhetspriser er normalt ikke fordelt. Ved 2 standardavvik fordeler normalt 95 data, men sikkerhet og forex prisene er nærmere 93 Jeg har nylig lest John Bollinger s bok, Bollinger på BBs, og han har noen gode innsikter jeg begynte å bruke sin forex nettside, og den har gode forex diagrammer med et bredt utvalg av indikatorer --- det har vært en reell forbedring for min handel, men jeg gjør fortsatt ikke 500 i fire måneder - det er veldig imponerende. Også, jeg fant MACD-innstillingen 12,26,9. Hva står URI for på kravet om innlegging. Våknet 2 av Rockwell-videoene og lærte mer om th e BB og kombinert med MACD, ser ut som noen gode kortsiktige verktøy. Har vært en langsiktig investor siden 1990, men å finne på å gå grov de siste årene. Aldri handlet korttids før, da det alltid er tilbake med langsiktige verktøy. Jeg liker virkelig potensialet her på Poormans chat en venn prøvde det på VHC i dag og 211 på 11 minutter Takk. og bruker løftestang, hvorfor ikke 500. Hvorfor er Sur ludicrous. Some folk er konstant bare ved hjelp av positiv og negativ MACD divergens, hvorfor skal BBs være noe annerledes Noen ganger Overanalyse er den verste analysen Hva med folk som er konsekvente ved hjelp av breakout pullback-metoden. Ikke eveyone har et diagram fullt av indikatorer jeg lærer fortsatt, men for meg, jo mer rotete diagrammet, desto mindre ser du. Jeg mistet mye av penger og balansen min ble 1000 Kan jeg kompensere Jeg har ikke penger til forfremmelse Er en hjelpe meg for å kompensere fremgangen av min inngang og utgangspunkter i handel med denne e-posten min, jeg håper noen hjelper meg. Vel, kanskje han gjorde 5 00 starter med 100 dollar 4 måneder siden Det er mulig. Brutnov sier. Dette er kjempefint info Hvilken innstilling bruker du for MACD Jeg ser at prøven er 30 min og bb med 12,2,2 setting. BB er en volatilitetsindikator , når de lukker volatiliteten faller, når de er divergerende, er volatiliteten tilbake når de er parallelle, en trend går på, når de gjør en boble, har du en sterk brast BB er en trend reverseringsindikator når topp BB bøyer ned opp trenden er sannsynligvis over, når bunnen BB går opp, er nedovergangen over. Du må se dem nøye og lære sin oppførsel, det er en veldig pålitelig indikator. En annen indikator fortjener oppmerksomhet, det er den parabolske SAR, kombinere dem begge for bekreftelse. Hvordan latterlig 500 i 4 måneder Med et enkelt Bollinger-band Ingen kropp ville fungere lenger For å bli konsekvent på 20 per måned på din handelskonto trenger du mye mer enn et Bollinger-band. Ved konsekvent mener jeg over et par år jeg kan ikke slutte å le. Ikke tha det er verdt å svare, men jeg kunne ikke slutte å le. Det er på tide vi så en applikasjon av dette kraftige trenddefinerende verktøyet. Det er imidlertid problemer med det som hevdes å definere nøyaktig hva de er. De øvre og nedre båndene er standardavviket av datapunktet i prøven ikke av det bevegelige gjennomsnittet. Usikkerheten i gjennomsnittet kan også defineres ved standardavviket som kan usikkerheten i usikkerheten i usikkerheten til gjennomsnittet osv. Man kan også bestemme standadavviket i verdien av standardavviket osv. Alle disse usikkerhetsverdiene bestemmes av en formel som har n, antall datapunkter i nevneren, så vær oppmerksom på at større prøver reduserer all usikkerhet i statistisk sammendrag av datasettet. Det er mange som ikke ville vurdere prøvestørrelse mindre enn 20, som er den vanlige standardstørrelsen for Bollinger Bands i markedsdataanalyse. Antallet av datapunktet som finnes i konvolutten til forbudet ds er definert av Chebychef s aka Tchybechef Inequality og de 2 standardavviksgruppene inneholder alltid mer enn 75 av de bidragende datapunktene. Det er ikke å si at disse 2SD-båndene ikke kunne inneholde 99 av de bidragende datapunktene, men det ville være svært lite sannsynlig For å kunne for å være helt sikker på at konvolutten inneholder 99 av datapunktene må man bruke bånd som er satt til 10 standardavvik. Et viktig poeng, ikke gjort, er at bredden på båndene er viktig. Som bånd smal blir det stadig større bekreftelse på at Nåværende pris er den riktige prisen, mens bredbåndet indikerer at de siste transaksjonene er uenige om at prisen er veldefinert. En trekk som ikke er horisontal, indikerer bekreftelse eller mangel på trend. Jeg bruker 100 3 på 15 minutters dataverdier i et 5-dagers diagram og de ser ut til å gi meg nyttig informasjon Fra min erfaring er det en grense for prediksjonsverdien til bare omtrent en tredjedel eller mindre av prøveperioden. Takk, jeg liker BB-forklaringen, jeg bruker Q-diagrammer og har den øvre og nedre BB-verdien for alle mine bransjer. Takk, dette er den eneste indikatoren som jeg bruker konsekvent og har gjort 500 retur i de siste 4 månedene. Selv om det er vanskelig å tro, men Dette er realiteten i Forex trading Når jeg begynte å handle for første gang i 10. juni, hadde jeg ingen tidligere handelserfaring. Nå kan jeg gi all æren til denne indikatoren for det meste av min FOREX-fortjeneste. Dette gjorde en stor fan av BOLLINGER BAND Min strategi var å avstå fra å gå inn i en kort posisjon nederst på underbåndet og lang posisjon øverst på øvre bollinger-bandet. Jeg vil gjerne takke David for sin informative videoleksjon for å anbefale alle å se på disse videoene. Traders blogg Alerts. Forex Swing Trading Strategi 2 Bollinger Band Swing Trading System. Bollinger Band Swing Trading System er et veldig enkelt forex trading system å følge. Generelt, her er hvordan Bollinger Band Swing Trading System works. when prisen er touchin g de ytre linjene i bollinger-båndet, det kan skyldes en reversering, slik at du ser etter et reverserende lysestake-signal for handel. For eksempel, hvis prisen har gått opp og berører den øvre bollinger-båndlinjen, går du kort Gjør det motsatte når prisen berører den nederste bollinger-båndlinjen. Den midterste bollinger-båndlinjen kan brukes som en referanselinje for å flytte en lønnsom handel til breakeven eller kan også brukes som et overskuddsmål. Den stokastiske indikatoren brukes som et filter for handler. På den måten kan du også være interessert i å lese disse. Forespørsler Hva du trenger. Hvilke valutapar kan du handle dette systemet med Any. What er den aktuelle tidsrammen for dette handelssystemet 4 timer, noe mindre er ikke egnet. Indikatorer påkrevd Bollinger Band innstillingsperiode 20, standardavvik 2 stokastisk indikator 13,5,5.Anything Else Required Ja, mulighet til å spot reversering lysestaker liker, dojis, inne barer, bearish og bullish haramis, shotting star, hammer etc. Hvis du ikke kan s ee dette diagrammet klart, klikk deretter for å forstørre. 1 pris må røre den nedre bollinger-båndlinjen og kan lukke under den også. 2 se på den stokastiske indikatoren for å se om de to linjene er under 20 oversolgt tilstand. 3 så se på den avsluttende lysestaken for å finne ut om det er et godt bullish reversal lysestake. Det du trenger å se etter et bullish reversal lysestaker som hammer, innsiden bar eller bullish harami formasjon. 4 Når du ser et passende bullish reversal lysestake mønster, spill en ventende buy stop rekkefølge 2-5pips over det høye av det bullish reversal lysestake mønster. 5 Plasser ditt stoppfall 10-20pips under det lave av det bullish reversale lysestaken. Du må sørge for at ditt stoppfall ikke kommer til å lukke, ellers kan du bli stoppet for tidlig. 6 For å ta profittmål, er det noen valgmuligheter du kan bruke. Den midterste bollinger-båndlinjen kan brukes, hvis du tar fortjeneste, når prisen når den, avslutter du lønnsom handel. Den midterste bollinger-båndlinjen kan også brukes som en Tar Profit Target Level 1 betyr det at man kan lukke halvparten av eller hva som helst av handelen din når prisen når dette, og du holder resten i gang til prisen når Tar Profit Target Level 2 som ville være Upper Bollinger Band Line. Eller du kan sikte på å avslutte handelen din når prisen når den øvre bollingerbandslinjen, så når prisen berører denne linjen, avslutter du umiddelbart. 7 Handelsstyring Flytt stoppfallet for å bryte jevn når prisen rører den midterste bollingerbandslinjen. Men du må være oppmerksom på at dette kanskje ikke passer til bestemte tider fordi prisen kan være for nær, og dette kan føre til at du blir stoppet ut bare til finn ut senere, prisen beveger seg som forventet. Hold 15-30 pips avstand når du flytter ditt stoppfall til breakeven. 1 Gjør det nøyaktige motsatt av kjøpsreglene. 2 Se etter bearish reverserende lysestaker mønstre som skyting stjerne, bearish harami innsiden bar, dojis. Pitfalls å se opp med med Bollinger Band Swing Trading System. I et sterkt trendende marked, vil prisene kramme øvre nedre bollinger band linjer og du kan finne ut at du vil bli stoppet ut ofte hvis du er på utkikk etter reverseringer av den trenden. Ikke skriv inn ved hjelp av markedsordrer. Det er å foretrekke å bruke selge stopp eller kjøpe stoppordre basert på reverserende lysestake mønstre du ser.

No comments:

Post a Comment